Rabu, 13 Januari 2010

Panji-panji Hitam Membara

Serangan nyawa di masjid-masjid dan umat Islam semakin berleluasa dan mengakibatkan banyak penindasan terhadap umat Islam dan nyawa jadi taruhan. Umat Islam yang beriman bangkitlah dengan senjata ampuh iaitu doa para mukminin yang beriman dan bertaqwa. Para penindas kafir dan penindas munafikin sedang bermaharajalela di dunia kini maka bingkaslah dengan senjata mukminin.

Islam di malaysia dah teruk seteruk-teruknya, masing-masing golongan dengan penuh riak dan takabur mengatakan mereka adalah pendokong utama dalam menegak syiar Islam. Tak perlulah terjerit-jerit menegakkan syiar Islam kerana Allah lebih mengetahui makhluknya. Maka perbuatlah yang dimulia oleh Allah dari yang dikeji Allah.

Cukai meningkat dengan pendapatan meningkat barulah konsisten. Sumber pendapatan negara perlu ditingkatkan. Perlu diingat rakyat telah makin tertekan dengan pendapatan rendah dan cukai makin ditambah. Kami mengundi agar pemerintah membela kami bukan menindas kami. (Mesej dari serba hitam naik angin).

Selagi pemerintah tidak zalim dan menindas kami sayangi. Jika pemerintah main kayu tiga, kami rakyat main batu dua, tak mau main kayu lagi. (Mesej dari kayu hitam batu hitam)

Majlis ulamak kini seperti semut hitam di atas batu hitam di malam yang gelap dan telah menggelapkan diri dengan hati gelap. Maaf ! ini teguran membina bukan menghina. (Mesej dari gelap sama hitam).

Fitnah meningkat, rasuah meningkat, kemungkaran meningkat, kemunafikan meningkat dan banyak kepelbagaian meningkat. Bagaimana jika ditingkat-tingkatkan keimanan dan ketaqwaan? (Mesej dari peningkatan hitam).

KISAH BARSISA ULAMAK BESAR BANI ISRAEL YANG MATI

SESAT TAK PERLU DIPERKATKAN LAGI SEBAGAI BUKTI ARAK

MEMBAHAYYAKAN UMAT. ARAK BAWA ZINA, MEMBUNUH DAN MURTAD.

ISLAM AKAL HIJRAH ISLAM WAHYU

&nbspIMAN AKAL HIJARAH IMAN WAHYU

&nbspIHSAN AKAL HIJRAH IHSAN WAHYU

KEMBALI KEPADA AL-QURAN DAN KEMBALI KEPADA ASSUNNAH DAN

KEMBALI KEPADA ALHADIS

KETAMADUNAN KEMBALI KEGEMILANGAN

KIBARAN PANJI HITAM KEMBALI BERKIBAR

BERMULA KETIKA KETAMADUNAN RASULULLAH SAW. DAN HINGGA

KEMUNCULAN PEMBAWA KEBENARAN IMAM MAHDI TANDA AKHIR ZAMAN


Alter Terahsia Bangsa Melayu- Bahagian 1

1)Sejarah
Bani Jawi

               
2)
Agenda Bani Jawi
               
3)Jemaah
Panji Iman
               
4)Erti
Bai'ath
               
5)Sejarah
Pulau Besar Melaka

0 ulasan:

Catat Ulasan